Profesjonalna obsługa Klienta/Klientki

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników_pracowniczek mających kontakt z Klientem_Klientką zewnętrznym_ą. Celem szkolenia jest wykreowanie pozytywnej, nastawionej na pomoc postawy wobec Klientów_Klientek, podniesienie jakości świadczonego serwisu, a z czasem wypracowanie wspólnych standardów. Analizując wnioski płynące z gry strategicznej przekonujemy, że tylko partnerskie relacje (oparte na zasadach Wygrany_a – Wygrany_a) mogą zapewnić efektywną współpracę z Klientem_Klientką.

Uczestnicy_Uczestniczki dowiadują się, dlaczego Klienci_Klientki zmieniają dostawców oraz jak zatrzymać Klienta_Klientkę. Poznajemy specyficzne umiejętności potrzebne do obsługi telefonicznej.

Przykładowe realizacje:

Zamów bezpłatną konsultację

Zarezerwuj usługę rozwojową

Skip to content