Dla wielu managerek_managerów poinformowanie osoby o tym, że współpraca dobiega końca, to sytuacja, które najbardziej się obawiają. Również z perspektywy pracownika_pracowniczki otrzymanie informacji o rozwiązaniu umowy o pracę jest jednym z najbardziej stresujących momentów w życiu zawodowym.
Szkolenie ma przygotować liderki_liderów (merytorycznie i emocjonalnie) do przeprowadzania tych bez wątpienia trudnych rozmowy, w sposób możliwie bezpieczny dla wszystkich stron.
- W jaki sposób sprawdzić, czy podejmujemy dobrą decyzję ws. rozwiązania umowy o pracę z osobą?
- Co należy przygotować?
- Na kiedy zaplanować rozmowę?
- Jak powinna przebiegać?
- Kto powinien ją prowadzić?
- Jakich reakcji ze strony pracownika_pracowniczki możemy się spodziewać i w jaki sposób na nie reagować?
- W jaki sposób zadbać o atmosferę i zatroszczyć się o zespół po przeprowadzeniu rozmowy?