Jak rozmawiać z osobami o kondycji emocjonalnej?

Od kilku lat znajdujemy się w sytuacji napięcia, która teraz jeszcze bardziej się nasila. Do naszej codzienności dołączyła niepewność związana z wojną toczącą się za naszą wschodnią granicą, pogarszającą się sytuacją ekonomiczną (galopująca inflacja, rosnące raty kredytów, widmo recesji), kryzysem klimatycznym i innymi niepokojącymi zjawiskami.

Przed Managerami_Managerkami stoją wyzwania, związane z przewodzeniem zespołami i wspieraniem pracowników_pracownic w tym wymagającym czasie – udzielanie pomocy w obniżaniu napięcia, lęku, niepokoju i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.

  • Co nas stresuje i jak to się przekłada na nasze funkcjonowanie zawodowe?
  • Jakie sygnały powinny nas zaniepokoić?
  • Co może się stać, jeżeli nie zareagujemy?
  • W jaki sposób zainicjować rozmowę o emocjach, aby była to sytuacja bezpieczna i wnosząca dla obu stron?
  • Zasady prowadzenia rozmowy o emocjach
  • Pilnowanie granic i pozostawanie w swoim obszarze kompetencji (jesteś przecież managerem_managerką, a nie psychoterapeutą czy psychiatrką)
  • W jaki sposób prowadzić rozmowę z osobą, która sama zgłasza problemy emocjonalne?
  • Kontenerowanie emocji
  • Sygnały, których nie można zignorować oraz gdzie znaleźć profesjonalną pomoc?

Zamów bezpłatną konsultację

Zarezerwuj usługę rozwojową

Skip to content