Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do dwóch grup handlowców:
- tych, którzy okresowo muszą zmierzyć się z tak trudną sytuacją, jak podniesienie cen swoim Klientom_Klientkom
- sprzedających dobra o wysokiej wartości / cenie.
Podnoszenie cen to dość „bolesne” działanie, szczególnie w dobie ogólnej presji wywieranej na producentów i dystrybutorów, aby obniżali ceny i marże. W naszym przekonaniu zarówno utrzymanie wysokich, jaki i podnoszenie cen wymaga szczególnego przygotowania.
Proponowany przez nas program ma przynieść następujące efekty: zbudowanie u handlowców świadomości odnośnie roli ceny, wypracowanie właściwej postawy wobec cen swoich usług, rozwój umiejętności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem rozmów cenowych z Klientami_Klientkami, przygotowanie handlowców do podniesienia cen Klientom_Klientkom oraz opracowanie metody przeprowadzenia planowanej zmiany cen, w sposób akceptowalny dla Klientów_Klientki.