Trudne sytuacje i trudni/e Klienci/Klientki – jak sobie z nimi radzić?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które na co dzień stoją „na pierwszej linii frontu” i zajmują się obsługą Klientów_Klientek firmowych. Mimo stresu i konieczności sprawnego załatwiania nietypowych sytuacji, osoby te muszą wykazywać się dużą kreatywnością, dyplomacją i asertywnością. Od ich postawy i umiejętności zależy to, czy – w dłuższej perspektywie – firma, którą reprezentują, będzie mogła poszczycić się gronem lojalnych i zadowolonych Klientów_Klientek.

Celem szkolenia jest potraktowanie trudnych sytuacji, jako normalnych i takich, z którymi można sobie spokojnie poradzić oraz wyćwiczenie umiejętności neutralizowania trudnych Klientów_Klientek.

Podczas zajęć definiujemy wszystkie trudne sytuacje, z jakimi spotykają się w pracy i opracowujemy najlepsze sposoby radzenia sobie z nimi oraz uczymy się najlepszych sposobów postępowania wobec typowych, sprawiających im kłopoty Klientów_Klientek. Ćwiczymy również różnorodne sposoby konstruktywnego odreagowania emocji.

Zamów bezpłatną konsultację

Zarezerwuj usługę rozwojową

Skip to content