Linia pomocowa

Jesteśmy w stanie w ciągu kilku dni otworzyć interwencyjną linię pomocową. Zasady jej funkcjonowania każdorazowo ustalamy z klientem_klientką. Poniższy opis prezentuję nasze podejście, a nie gotowe rozwiązanie.

  • Linia działa pod jednym / stałym dedykowanym dla Firmy numerem telefonu
  • Pracownicy skorzystają z możliwości rozmowy z psychologiem_psycholożką lub/i psychoterapeutą_psychoterapeutką
  • Zakładamy, że czas rozmowy z jedną osobą wyniesie około 20-30 minut (chyba, że nie będzie innych oczekujących połączeń)
  • Jeżeli linia jest zajęta, osoba dzwoniąca zostanie poproszona o pozostawienie kontaktu, a psycholog_psycholożka oddzwoni jak tylko będzie miał_miała możliwość
  • Linia jest dostępna w dni pracujące (pn-pt) w dwóch blokach 9.00-12.00 oraz 14.00-17.00, lub przez cały czas godzin pracy – do decyzji
  • Osoba dzwoniąca może zdecydować, że chce pozostać anonimowa
  • Zakres oferowanej pomocy dotyczy porad związanych z metodami obniżania stresu i napięcia, radzenia sobie z lękiem, poczuciem nadmiernego obciążenia oraz konsultowaniem casów managerskich, w razie konieczności osoba dostanie namiary na pomoc profesjonalną w większym zakresie
  • Termin uruchomienia w przeciągu dwóch dni roboczych
  • Raportowanie: każda rozmowa zostanie zaraportowana – czas trwania, zagadnienie; zbiorczy raport będzie wysyłany raz w tygodniu na wskazany adres mailowy – może być raz dziennie -do decyzji
  • Do linii dołączony będzie adres mailowy w razie konieczności wparcia poprzez tego typu kanał komunikacyjny

Zamów bezpłatną konsultację

Zarezerwuj usługę rozwojową

Skip to content