Współpraca i komunikacja w zespole (również pracującym zdalnie i hybrydowo)

Dobra współpraca i komunikacja to podstawa efektywnej pracy zespołowej. Szkolenie pomaga zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się i współpracy z innymi, podnosi umiejętność dostosowania sposobu komunikacji do preferencji i potrzeb drugiej strony, zwiększa samoświadomości – pozwala zdobyć wiedzę na temat swoich mocnych stron i pól do rozwoju w obszarze komunikowania się i współpracy z innymi

  • Ważne! Program szkolenia jest oparty o metodologię DISC. Przed szkoleniem uczestnicy i uczestniczki zostaną poproszone/ poproszeni o wypełnienie badania on-line (15 minut). Każda i każdy uczestnik otrzyma swój indywidualny raport DISC oraz raport grupowy (dla danej grupy szkoleniowej)
  • Ilu ludzi – tle światów -skąd się biorą różnice między ludźmi w sposobie oceny rzeczywistości i reakcji w określonych sytuacjach? Z jakiego powodu łatwiej nam się porozumieć i współpracować z pewnymi typami osób, a trudniej nam się dogadać z innymi?
  • 4 style komunikacyjne – prezentacja założeń metodologii DISC oraz ciąg ćwiczeń podnoszących umiejętność diagnozowania preferowanego stylu komunikacyjnego swojego i rozmówcy (video casy, ćwiczenia, casy)
  • Analiza wyników badania DISC; opracowanie instrukcji obsługi do każdego z czterech stylów komunikacyjnych, która ułatwi porozumienie się z osobami o przeciwstawnych stylach komunikacyjnych
  • Trening umiejętności dostosowania sposobu komunikacji, argumentacji do preferencji osoby + sesja konsultacyjna

Zamów bezpłatną konsultację

Zarezerwuj usługę rozwojową

Skip to content